Potřebuji vyřídit
Průvodce životními událostmi pruvodce.gov.cz najdete i na Portálu veřejné správy gov.cz
Svobodný přístup k informacím
Žádost o informace dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím,
ve znění pozdějších předpisů.
Kdo je oprávněn v této věci jednat:
Žadatelem pro účel tohoto zákona je každá fyzická i právnická osoba, která žádá o informaci.
Podmínky a postup řešení:
Ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
Je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím podatelny povinného subjektu tj. radnice@radnice.kojetin.cz nebo do datové schránky: r3cb8hq
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace:
Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit:
-
pondělí, středa: 8:30 - 11:30, 12:30 - 17:00
po předchozí dohodě se zaměstnancem:
úterý, čtvrtek: 8:30 - 11:30, 12:30 – 14:30
pátek: 8:30 - 11:30
žádosti jsou podle obsahu přiděleny příslušnému orgánu nebo zaměstnanci
-
Mgr. Dalimil Kolek
budova Masarykovo náměstí 20 -> patro 1 -> dveře 115
-
Mgr. Dalimil Kolek
-
pondělí, středa: 8:30 - 11:30, 12:30 - 17:00
po předchozí dohodě se zaměstnancem:
úterý, čtvrtek: 8:30 - 11:30, 12:30 – 14:30
pátek: 8:30 - 11:30
žádosti jsou podle obsahu přiděleny příslušnému orgánu nebo zaměstnanci
-
Bc. Jiří Stav
budova Masarykovo náměstí 20 -> patro 1 -> dveře 102
-
Bc. Jiří Stav
Formuláře:
- Žádost o poskytnutí informace
Žádost o poskytnutí informace (velikost: 16.15 KB, typ: .docx)
Správní a jiné poplatky:
Lhůty pro vyřízení:
Povinný subjekt posoudí žádost a
- brání-li nedostatek údajů o žadateli vyřízení žádosti o informaci, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
- v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
- v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
- poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění; je-li zapotřebí licence podle § 14a zákona, předloží v této lhůtě žadateli konečnou licenční nabídku.
Závažnými důvody jsou
- vyhledání a sběr požadovaných informací v jiných úřadovnách, které jsou oddělené od úřadovny vyřizující žádost,
- vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti,
- konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, nebo mezi dvěma nebo více složkami povinného subjektu, které mají závažný zájem na předmětu žádosti.
Můžete využít tuto elektronickou službu:
- Datová schránka : r3cb8hq
e-mail: radnice@radnice.kojetin.cz
Podle kterého právního předpisu se postupuje:
- Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Další informace:
- Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
Datum poslední aktualizace: 25.6.2020