Provoz Městského úřadu Kojetín od 11.5.2020
úřední dny - pondělí a středa 8:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00
Za dodržení hygienických opatření bude zajištěn od pondělí 11.5. 2020 provoz Městského úřadu Kojetín na všech pracovištích.
Hygienická omezení se budou týkat i klientů, kteří jsou i nadále povinni:
1. omezit osobní kontakt se zaměstnanci MěÚ
a) upřednostnit písemný, elektronický či telefonický kontakt
b) osobní kontakt omezit na úřední hodiny
c) do budovy MěÚ vstupovat s použitím ochranných prostředků dýchacích cest
d) při osobním kontaktu na pracovišti bez bariéry zabránit kontaktu bližšímu 2 m
e) před vstupem na pracoviště si vydezinfikovat ruce prostřednictvím zásobníků s desinfekcí k tomuto účelu umístěných na chodbách
2. k předání dokumentů přednostně využít elektronickou komunikaci (je-li to možné)
a) datová schránka: r3cb8hq
b) e-mail: radnice@radnice.kojetin.cz
b) osobní kontakt omezit na úřední hodiny
c) do budovy MěÚ vstupovat s použitím ochranných prostředků dýchacích cest
d) při osobním kontaktu na pracovišti bez bariéry zabránit kontaktu bližšímu 2 m
e) před vstupem na pracoviště si vydezinfikovat ruce prostřednictvím zásobníků s desinfekcí k tomuto účelu umístěných na chodbách
2. k předání dokumentů přednostně využít elektronickou komunikaci (je-li to možné)
a) datová schránka: r3cb8hq
b) e-mail: radnice@radnice.kojetin.cz
Telefonický kontakt a e-mail na všechny zaměstnance a uvolněné zastupitele je zveřejněn na webu města včetně popisu vykonávaných funkcí.
Využívejte telefonický příp. e-mailový kontakt ke každé návštěvě pracoviště, přispějete tím ke zdárnému vyřízení věci.
Hodiny pro veřejnost (úřední hodiny) a další provoz úřadu odpovídá informacím uvedeným v kontaktu na MěÚ Kojetín.
Hodiny pro veřejnost (úřední hodiny) a další provoz úřadu odpovídá informacím uvedeným v kontaktu na MěÚ Kojetín.
Poštu u níž nepotřebujete potvrdit převzetí, můžete předat Městskému úřadu kdykoliv prostřednictvím schránky umístěné ve vratech radnice.
Vytvořeno 4.5.2020 13:00:42 | přečteno 188x | j.stav