Město Kojetín

Vyhledávání

Provoz Městského úřadu Kojetín od 11.5.2020

úřední dny - pondělí a středa 8:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00

Za dodržení hygienických opatření bude zajištěn od pondělí 11.5. 2020 provoz Městského úřadu Kojetín na všech pracovištích.

Hygienická omezení se budou týkat i klientů, kteří jsou i nadále povinni:
1. omezit osobní kontakt se zaměstnanci MěÚ
  a) upřednostnit písemný, elektronický či telefonický kontakt
  b) osobní kontakt omezit na úřední hodiny
  c) do budovy MěÚ vstupovat s použitím ochranných prostředků dýchacích cest
  d) při osobním kontaktu na pracovišti bez bariéry zabránit kontaktu bližšímu 2 m
  e) před vstupem na pracoviště si vydezinfikovat ruce prostřednictvím zásobníků s desinfekcí k tomuto účelu umístěných na chodbách
 
2. k předání dokumentů přednostně využít elektronickou komunikaci (je-li to možné)
  a) datová schránka: r3cb8hq
  b) e-mail: radnice@radnice.kojetin.cz

Telefonický kontakt a e-mail na všechny zaměstnance a uvolněné zastupitele je zveřejněn na webu města včetně popisu vykonávaných funkcí.
Využívejte telefonický příp. e-mailový kontakt ke každé návštěvě pracoviště, přispějete tím ke zdárnému vyřízení věci.
 
Hodiny pro veřejnost (úřední hodiny) a další provoz úřadu odpovídá informacím uvedeným v kontaktu na MěÚ Kojetín.
Poštu u níž nepotřebujete potvrdit převzetí, můžete předat Městskému úřadu kdykoliv prostřednictvím schránky umístěné ve vratech radnice.

Vytvořeno 4.5.2020 13:00:42 | přečteno 49x | j.stav